Všechny nabídky

Office Administrator

Lokalita
Praha
Kategorie
Recepční
Nástup
11/2019
Plat
25000

Náplň práce: - Zajištění fungování recepce (příjemné a přátelské přivítání návštěvníků) - Organizování a plánování schůzek - Plánování a příprava konferencí, služebních cest a rezervací hotelů pro kolegy - Administrativní podpora týmu - Zajišťování kancelářských potřeb a nezbytností, spolupráce a komunikace s dodavateli kancelářského vybavení a tiskovin - Účast na procesu přijímání nových zaměstnanců (příprava pracovního vybavení, vstupních karet atd.) - Práce s firemními dokumenty

Náplň práce

denní využívání anglického jazyka
možnost nástupu ihned

Požadavky zaměstnání

Požadované dovednosti:

  • Nutná aktivní znalost anglického a českého jazyka - komunikace se zahraničními klienty
  • Aktivní znalost MS Office, iOS
  • Pečlivost, zodpovědnost a spolehlivost
  • Proklientský přístup a komunikativnost

  • Předchozí zkušenost na pozici recepční či v administrativě je výhodou

O společnosti

renomovaná developerská společnost se sídlem v moderních prostorách na Praze 8

Reagovat na nabídku